WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Sunday, September 6, 2009

tabiat gile

it's 3.17 a.m.
skunk aku da rase mcm ganti kau plak loko
malm2 takleh nak tido
da bile takleh tido mule la aku ulang-alik naek turun tangge umah aku ke umah member aku
duduk2
on9
sembang
sahur
edit gmbar
g kelas kol 8
balik kol 4p.m tido smpai 6.35pm
pkul 6.45pm azan trus buke
bengong ke rutin mcm ne kan
ntah bile la plak baru nak tukar balik tabiat neh
lg satu suke mkn megi
ngan nescafe kaw
kalo muleh satu mug kecik nak sumbat 2 peket skali nescfe regulr tu
sehari standard 2 mug
sah aku da addicted balik kat nescafe
time skool dlu last addict kan
try tinggal
memg demam2,sakit pale,perghhh teruk gile
tapi mcm tak serik plak kan skunk nak addict balik
mungkin sebab stress jgak kot
bukn mslh peribadi
but mslh study
inilh akbt bile amek kos yg kite taktau sgt
pdn muke aku
tlgla cepat aku dpt spa tuh
amin.