WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Thursday, October 1, 2009

kamek sik bulak

sedap owh bile on9 tengah pagi2 bute
mungkin krane internet kurg bz time2 cengginih
sambil lyn lagu dr ngri sarwk
"kamek syg kitak
 kamek syg kitak
 sik ada kamek bulak"
**mksudnye sy tak tipu**
inilh trjdi bile roomate anda adlh org sarwk

dan hri ne jgak agk mlg
berlri dgn bju kurung
kejar bus yg dah mule gerak
ade la dlm 100 meter jgak aku lari
kalo aku tau nak kejr bus tade nye aku gdik2 berbaju kurung
buruk gile rase
cheesy wedges yg bru je bli dah memg nak brtrabur
nseb baek ade geng lari
kongsi malu sorg sikit
da mcm olahraga kat depo bus tuh
ngek sguh

juga mlm ne yg lgi bikin aku panas
pendrive kne virus
file sume dah hilang
nota tade
nak download soaln ,portal xleh bukak
*mungkin rmi sgt yg bukak jgak*
software pon dah hilg
nak install problem
shut gile
nak wat keje pon xmuleh
sabar jak lah!

**pesanan ini utk LOKO
"owh,mentang2 kau keje 7E,kau senang dpt LATTE,kau market ea
 aku dah la gian nak LATTE tuh
 jeles sial"

itu saje utk hari ini-nyte=)

2 comments:

.saidatul syakiera. said...

ouw..
ni msti kes lpas ak terserempak ngn korang kat kfc ptg semlm..hehehe..
nway, btol kerr bju raye ko smlm tuh?
perple yekk.. ;)

shahidakharudin said...

aah time tu lah=P

buknnnnn haha
thun ne tade bju raye
tak sempt beli
jawa saje ngade2 kan knakn aku haha