WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Monday, November 30, 2009

kisah.sunat

pagi semalam ade majlis khatan beramai-ramai kat taman aku
32 org budak trlibt
rmi kan
pagi2 dah dengar bunyi mic
ade perarakan segala hush
pastu dgr budak2 gelak2 seronok2 kena curah ngan air pili bomba
biala diorng sonok2
kag dah nak kene sunat haha
aku mls nak jenguk
dewan tu memg betul2 ats pdg depan umah aku
boleh dgr sume benda kan
tibe time sunat plg hebat
ade sorg budak ne umur dlm 8 tahun
tpi suare die Ya Allah kuat gile kau tahu
menjerit-jerit mcm  nak kena korban
kuat gile kau
smpi umah aku leh dgr clear gile
mmber yg nak sunat sebelah die dri tak takut terus jd takut
dah lari keluar kan
mak die tgkp pegi hntr balik ke dewan
hambek kau smpi 8 org pegang budak tu
dah dua2 lawan jerit kan
memg gelak2 je sume org tgok haha
tpi alhamdulillah dpt pon sunat dua2 budk2 tu
selamat dah pon haha
kalo tgok budak2 lelaki yg nak sunat memg klakar kn
ade yg nak lari la
yg menjerit la
yg menangis la
yg ketar2 haha
ade gak yg depan org bajek cool
dah balik umah menangis mcm gile haha
macam-macamlah =P

No comments: