WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Sunday, November 8, 2009

perlu lagi ke amek exam?

bru2 je nak lelap mate
tbe2 bkl kakak ipar aku tipon
kak Jun namenye

k.jun : adek katne ne?
aku   : kat bilik je
k.jun : takde kelas ke?
aku   : sekrg kan tgh exam week hehe
k.jun : eh,tpi mak ckp adek nak kuar dah
**mksd tersirat : kalo dah nak kuar takyah amek exam pon takpe kan**

oh,di rumah sume org sedang menunggu besar mane beg yg bakal aku bwk balik
sebb sume sudh tahu aku tak mahu dtg lg ke sini
nmpknye sudh mndapat restu
sebb kalo aku tukr kos pon stil kena extend satu sem lg
kerugian yg sama rata

jd,perlu ke aku bace buku lg skrg?

[rase mcm xperlu je ngahahaha]

2 comments:

Anis said...

weh ,
ko nak kuar p mana lak eh?

naffana said...

perlu~~~~