WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Saturday, November 28, 2009

taubat.nasuha

cerekarama smlm kat tv3 sgt best
aku bg 5 stars out of 5
sedeh gile ngok ending die
mcm sgt tragik
meleleh bhai wa ckp sma lu
abg2 aku kat luar dah berasap-asap nak hidupkan api tok bkr sate
kitorg leh tgkp emo plak tgok crekarama huhu
amek kau pkul 12 t/mlm bru start bkr2 sate ngan aym
kire smlm rncngn kat tv3 memg marvelous lah huhu
nur kasih + taubat nasuha
terbaek ngok!=)
oh,karang aku cite pasal gear box oke
smpena raye haji neh=P
nak tgok kartun dlu
bye2!
*tgah tgu strwbery dri cameron*

"kita hanya menghargainya
bila kita kehilangannya"
-petikan dari taubat nasuha-


3 comments:

Heida Guerzo said...

Memang best ...ari ni aku dok crita menda ni kat suma org aku jumpa..memang best ah!

Paan said...

Memula rasa sedikit kecewa dengan Nur Kasih yg sedikit lari daripada novel, but however Taubat Nasuha sedikit sebanyak mengubat perkara tu. Taubat Nasuha is freaking awesome!!!

shahidakharudin said...

yes! setuju
taubat nasuha is da best!=)