WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Thursday, December 3, 2009

kisah.anak.TNB

semalam pulang dri ipoh lepas isya'
pkul 10mlm bru smpi umah
pas bukak pintu mcm bese mak trus tekan suis lampu
mak : laa bang,rumah kita takdak karan.hat laen terang benderang (slanga penang noo)
aku msuk dlm
bukak kasut
terus g kat main suis nye box kat ruang tgh
aku bukak box rabe2 cri main suis dlm gelap2
abah dtg dri  blakang
abah : ngape dibukak bende itu? (slanga perak piyor)
aku diam
stil rabe2 cri suis
haish byk plak suis neh
tap!
dah terang balik umah
abah : ish,xpyah dibukak kotak suis tu
aku : ate,nak angkt suis yg jatuh tu.kalo xbukak,rope mane nak angkt
abah bulr kejap
abah : aah,iye jgak.eh,pndai pulaK hang cari
aku : ate udah ank org tnb
abah : ...................hahahahahaa(gelak2 pas blur kejap)

jika anda anak org tnb
tpi nak tukar bal lmpu pon xtahu
mallluu deyy machaa

"ADA TEMPAT YANG SENGAJA TIDAK KAMI TERANGI,
WALAUPUN KAMI MAMPU MENERANGINYA"


No comments: