WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Tuesday, January 12, 2010

ketupat lagi!

hri ne mak buat ketupat lagi
3kg punye pulut
vah beta vah!sedap weyy
besok baru mak buat rendang
umphh sguh duduk umah ne
and saye sudah berat semula
50.9kg is my current weight
sudah kelihtn normal sedikit
tade la mcm kurus sgt macm mule2 balik dlu hihi

dan,dan,dan..
geram sguh bile gaduh ngan anak sedare aku kan
karang org tgh sebok2 buat keje mulela die pon nak sebok jgak
tlg kemas takpela
ini kalo tlg sepahkan ape yg aku dah kemas kan dah mcm bengang-eh-rase-nak-lepuk-gak-dak-ne
smlm bile aku marah,die pegi tepi fridge,die cakap kuat2
"Tuhan,amek maksu ne,potong mulut maksu.Tuhan,kerat lidah maksu ne.Tuhan,amek maksu hntr balik srwk"
ewah,aku bising sebb die nakal,leh plak die doa mcm tu,hish
hari ne die panggil lipas plak
"lipas,amek maksu ne,makan maksu"
naseb bek aku takut lipas
kalo tak memg aku dah cari sekor letak dlm baju die
cist!
owh,mak bg upah byk sebb tlg mak siapkn tempahan semalm haha
tpi..nak kene byr hutg tiket kat kakak aku
dah tgl separuh..alahai..takpelah,ade sikit pon jdla..alhamdulillah

No comments: