WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Friday, January 22, 2010

-kptm-beginning

aku daftar masuk selasa hari tu
tpi disebabkn dpt serumah ngan dak2 yg kepala nye separuh betol sumpah rase selesa
mlm semalm dah leh kuar same2 g maen bowling
murah gile haha
rezeki plak ade sorg dapt mara
dah dpt makn free haha
alhamdulillah

aku ngan 2 lg mber aku katgori senior cuz kitorg amek dgree
yg lg 7 org dak dip 2nd sem
semua macm xnak gile la plak kan

malam kelmarin ak tido dalm bilik sorg2
diorg da offer tido luar ramai2 tpi aku segan plak
hambek kau malam tu hujn ngan seglae bapak petir ngan guruh ade
pkul 3 pg aku lari kuar selit2 kat celah dak2 tu
amek kene bahan ngan diorang 
haish haha


and malam semalam baru bermula cerite2 hantu
pkul 2pg semlm ak tejage sebb dgr bunyi org betukang kat ats
sumpah kuat gile kan
lame plak tu
aku bajek memg budak2 umah ats ade ketok2 paku ke ape 
dah macm bengan je kan pkir sape plak betukang 2-3pg kan
alih2 pg neh baru dak2 ne explain
rupenye memg slalu ade bunyi2 mcm tu
mungkin bende2 halus kan nak kacau
tpi diorg xtunjuk rupe
cume dgr bunyi
and dak2 ne pesan,kalo ade dgr bunyi pape paham2 je lah
erkkkk,telan air liur aku..
fuhhhhhhh sbar cidot
setahun je dok dalam
then confirm aku cari umah sewa
confirm!

5 comments:

naffana said...

skunk ko mne bai~~~

farisha said...

woi pindah la cpt. kang bila aku jumpe ko, da rupe hantu plak. hikhik:P

farrah said...

hahahahahahaha. kau patot tgk paranormal activity da cidot

.saidatul syakiera. said...

ahahahahahaha!
mcm2 dope..
ko dok kat hostel yg tang mane eh?..dkat ngn LRT pndan jaye tu eh?.. :)

shahidakharudin said...

aen:aku kat kptm cheras bhai
cha:jage kau t aku jd hantu aku cekik kau dlu haha
lok:dah tgok..aiyak lg la mcm psyko kan huhu
sai:yup2 yang dekat ngan lrt tu kan