WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Monday, July 19, 2010

terima kaseh la loko

berjuta-juta terima kaseh dan tahniah kepda FARRAH AIEN yg sgup menalipon saya jauh dri oversea
terima kaseh juga kerana sudi menceritakan kisah pengalamn berharga anda ketika menaiki boat-parachute, melepak d pantai sambil melihat bulan, serta membeli-belah di Queensbay mall
ye farrah aien, sy sgt, sgt, sgttt terharu mendengar segala kisah2 anda
tatkala sy sedang sebok-pening-ibarat-mahu-pecca-kapla-deyy memikirkan apakah naseb assigment saya yg bakal diminta oleh lecturer english sy ketika kelas yg bakal menjelang ini
ketika itulah anda menalipon tepat-tuntas-pantas pada waktunye
membuatkan sy berfikir sejenak apekah UNITEN itu kepunyaan anda?
juga ketika kita berbicara perihal Genting Theme Park yg telah pon dibatalkan oleh saya mgu lepas
membuatkn keriangan menaiki roller coaster, ke'thrill'an solero, serta kehebatan flying coaster hanyalah igauan indah yg maseh tengiang-ngiang di kepala ibarat nyamuk berterbangan bebas di telinga di kala kepekatan malam
ye farrah aien
anda telah membawan seribu satu kebahagiaan kepada saya pd petang ini
maka denga ini saya hadiahkan satu ciuman-kaseh-muah3 kepda anda sbgai tanda kaseh-cinta-sayang sy kepada anda
dgn itu, saya mahu bergerak ke laman desktop lapy along saya bg membuat assigment yg dekat di mata, jauh di hati
akhir kata dari saya untuk anda farrrah aeeeen, grrrrrrrrrr!

No comments: