WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Monday, August 16, 2010

mak, abah, jaga diri tau


puas dapt balik rumah last weekend
dapat buka puasa dgn family *erk,statement mcm pose*
mak, thanks sgt2 sebb sudi masakn daging batang pinang masak kicap yg sedap tu mak
adek sukeee sgt2
hri ne jadi xbrape selera nak makan sebb still teringat masakn mak kan
rindu masakan mak lame dah kan

abah, time kaseh sebb buatkan adek jus carrot yg sedap tu
abah memg terbaeklah
sampai hari ne adek minum sikit2
bukn sebb xboleh buat lagi
tpi xsame mcm yg abah buat kn
time kaseh jugak sebb belikan adek putu piring yg sedap tu, lame dah teringin nak makan tpi tak jumpe

nor, jage diri leklok
moga2 cepat sembuh kan
makan ubat
jgn lawan pantang abah tu pasal bab2 makan
he knows better kan

abg yen, time kaseh sebb bagi duet tambang balik
and tumpangkn adek balik kl balik hantr smpai depan pintu
and belikan popia basah, murtabak and air kelapa pandan yg sedap tu

sumenye indah weekend lepas
dapt tido cukup
dapat spend time dengan family tersayang
dapt makan masakkan mak
dapat maen dgn kucing gemok 
dapat introduce upinipin kat sume

bulan ramadahan penuh keberkatan
ya Allah, peliharalah kedua orang tuaku
keluargaku
sahabatku
serta umat islam di dunia ini ya Allah
ampunilah dosa-dosa kami
lindungilah kami
berilah kebahagian dan kejayaan kepada kami di dunia dan akhirat ya Allah
semoga ramadhan ini membawa seribu satu keberkatan kepada kami semua ya Allah
sesungguhnya, Engkaulah yang Maha Pngasih lagi Maha Penyayang
amin

No comments: