WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Wednesday, November 3, 2010

sugar glider

that innocent face! ouhhh it kills me!

moga-moga nanti dapat satu
demmm, seriously nak sgt2
dari tahun lepas simpan angan2
tapi tahun ne dah macam terasa nak sangat2
money, could u please 'kamtumi' haha
i need a sugar glider
need, need, need it!
sangat2 cute!
fall for it gedebuk!
kalau ade satu
nak bagi name memey
sebab upinipin dah ade
nanti upinipin ade kawan;)

7 comments:

KNue KnUe said...

haha. weyh. kalo da dpt sekor nanti bgtau aku ok.

Ruh mata Aini said...

ape jenis binatang ni?dy mkn nyamuk x?kalo mkn nyamuk aku pon nk bela sekorlah..boleh banteras nyamuk kt bilik aku.bdn aku dah mcm kurap kesan gigitan nyamuk!

p/s-apsal word verification ko cam lucah..aku dapat antibra??wth!!??hahaha

shahidakharudin said...

knueknue:haha aku tahu kau pon suke kan3

aini:mungkin aku nye blog ne dah tahap dewasa haha..kau tanye siti..die dah bela sekor,,tu yg aku jelessss je neh

KNue KnUe said...

yup2. aku ade sekor. ngade2 nak mati. mcm nak picit smp kempis je.

shahidakharudin said...

cehhh ceehhhh jeles aku dengar
ishhh ishhh haha

KNue KnUe said...

kalo ko bley handle perangai die, bley ar bela. die akan kuat berak kencing kat ko. huhu.

shahidakharudin said...

aduhhhh ne yg lemah skett hahaha