WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Friday, May 20, 2011

baby-gendut


she's wearing baby-doll punye outfit kehkeh *gelak jahat buli kucing*

akibat bosan tak dapat keluar rumah


jaga baby-gendut sebijik macam jaga anak-anak buah yang penah tinggal sekejap dengan kitorang
bunyi pintu je, laju nak keluar rumah
kadang-kadang kena tutup sliding door tu sebab tanak bagi si kecik ne keluar
yes, she is acting like a real kid!
makan nak kene bersuap, pfffttt
kadang-kadang kalau dia tido, sume org boleh-boleh tanak bising
bukak pintu pun pelan-pelannn sgt
sebab kalau dia terjaga, nanti sebok nak lari main kat luar
taman aku ne dah la tempat orang belajar kereta
bahaya lah kereta lalu-lalang
haish, nakal sangat, tapi semua orang sayang dia :)
 

No comments: