WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Thursday, May 5, 2011

Selamat Hari Ibu!

mak saya comel kan? heeeee

Selamat Hari Ibu untuk Pn. Ramlah binti Ismail
semoga emak beroleh kebahagiaan dunia dan akhirat di samping kami yang sangat-sangat menyayangi mak
mak masak paling sedap dalam dunia ni hehe
suka sangat bila mak masakkan adik ketam masak lemak cili api
lepas tu kalau raya, semua tak sabar nak makan ketupat palas mak, dengan rendang ayam
dan laksa, memang boleh nangis kalau takde time raye kan kan kan, heeeeeee
nanti adik balik adik buatkan mak spageti tau
mak suka kan spageti adik kan
dengan makaroni goreng
dengan yongtaufu
mak suka kan makan apa yang adik masak
tak sedap pun mak makan jugak hehe
mak memang sweettt, sayang mak
tunggu adik balik, tau tau tau
nanti kita pegi tesco, cari barang masak
hehehehehehehe :)

No comments: