WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Thursday, May 19, 2011

Thursday, full of pleasure

GENG, mulai hari ini
korang tiada peluang langsung nak gelakkan IC aku sebab aku dah buat baru
takde lagi IC muka selemuih darjah 6 dulu
mai IC korang aku nak gelakkan pulak haha
semangat bangun pagi ni semata-mata nak buat IC ne tahu?
haha, goodbye IC lama, hello IC baru!

dan, ingatkan nak buat nasi lemak daun pisang dengan sambal tumis ikan bilis
tapi abah dah lebih dulu sarapan nasi lemak
karang buat macam dah takde aura lah kan
tapi ajak jugak abah pegi Tesco
dapat pau certain items
so, again, HOTCAKE!

let's give it a little twist, hotcake with cream & strawberry, auwwww

fresh milk, strawberry, butter, cream, & hotcake, what a breakfast!



let's continue this afternon with
IKAN MERAH MASAK LEMAK CILI API
requested, and will be cook, by ME
by then, goodday people!

p/s: aku tahu ada orang makan hati tengok aku makan sedap-sedap kat sini. kau dah naik sem, buat cara naik sem. aku paling sayang kau. tahu kan? hahaha

No comments: