WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Friday, July 8, 2011

baby-gendut and keding

this is a story about my two lovely little kittens on their first-time journey to Kuala Lumpur 
sekarang both in Perak
and I'm missing each of them 
dah takde dah yang nak gigit kaki pepagi
dah tade dah yang nak tumpang menyibuk tido atas bantal
takpun buat muka tak puas hati lepas kena paksa makan vitamin
rindu baby-gendut dengan keding ;(

by then. let the pictures do the talking :)
time kemas-kemas pagi sebelum balik. keding kacau. so I buli dia balik. I pakaikan baju doll dekat dia haha. padan muka. tapi comel! dan tetap kacau I kemas-kemas

ni first time bawak both baby-gendut and keding jalan jauh. maybe diorang mabuk jalan. they keep on sleeping sepanjang perjalanan. kesian

and kakak keep on belai-belai diorang to calm them down

baby-gendut dah bosan tido. dia mula jenjalan dalam keta

keding maintain relaks je duduk atas riba akak

both fall asleep balik. hehe. cencomel je dedua nih

perasan tak keding dekat bawah kepala baby-gendut?

baby-gendut buat keding jadi bantal. dah la orang tu kecik dari dia hihi

tengok tengok tengok. dah selesa, tido pun tegolek golek dah (^^,)



cencomel sangat pepeluk camtu! geram geram. rindulahh T__T. ok babai :(

No comments: