WELCOME PEOPLE! THANK YOU FOR VISITING & HAVE A NICE DAY ;)


Get your own Digital Clock

Sunday, December 11, 2011

get yourself protected

I'm not declaring myself as seorang yang extremely pembersih
cuma dari kecik sudah diasuh pantang sungguh dengan tandas yang kotor, atau mudah cerita, yang berlumut hijau kekuning-kuningan tu.
sebab ada orang pernah cakap, nak tahu pembersih mana orang tu, tengok tandas dia.
kalau nak kata diri pembersih, tapi euwww, gelilah nak cuci tandas tuuuuwwww sendiriww, baik takpayah canang sana-sini, I pembersih, kawan-kawan I yang pengotor. drama.
jadi saya telah jumpa sesuatu yang membuatkan saya tidak lagi pejam mata tiap-tiap kali terpaksa mencuci tandas apabila telah ditinggalkan begitu lama

tarrrrrraaaaaaaaaa!

Scotch-Brite Cleaning Gloves


haaa, siap ada bau lemon segar. ye, dah test. memang best!


jangan risau kalau gloves tu menggelebeh ke, or ketat ke
it came with a hand ruler to measure your hand size


cuma letak tangan seperti yang diarahkan, dan anda sudah ada ukuran yang sesuai untuk anda



jadi, tidak ada lagi alasan, 
tangan sensitif sabunlah, tak boleh pegang sabun lama-lama, so takbolehlah nak tolong cuci toilet,
atau,
entah apa lah yang penah lalu dekat mangkuk tandas ni. kalau kena tangan tak ke free je berkudis
haaa, dah ada jalan penyelesaian kan
jom beli
eh, sorry tadi lupa tengok harga
pergi lah tengok sendiri
tangan anda, dan tandas anda, bebas kuman ;D

bye ;D

No comments: